Text100 Benelux

Selligent breidt uit naar de VS en sponsort toonaangevende marketingevenementen in New York en Chicago

Selligent breidt uit naar de VS en sponsort toonaangevende marketingevenementen in New York en Chicago

Brussel, 11 juni 2013 – Selligent, een internationale leverancier van oplossingen voor het beheer van digitale marketingcampagnes, breidt haar activiteiten uit naar de Verenigde Staten. Het bedrijf heeft al een sterke aanwezigheid op de Europese markt, waar zij diensten biedt aan meer dan 400 merken in 11 verschillende landen. Om de Amerikaanse CMO’s en marketingbureaus te bereiken is Selligent hoofdsponsor van de IMW conferentie in New York (Integrated Marketing Week:11-13 juni).

André Lejeune, CEO van Selligent: “We zijn erg enthousiast over onze activiteiten in de VS. Onze groei in Europa is ondersteund door belangrijke partnerovereenkomsten met marketingbureaus en MSP’s. Slimme mensen met geweldige tools die fantastische resultaten behalen voor de merken. In onze lezingen tijdens IMW gaan we hier dieper op in. Dit evenement is dan ook de perfecte gelegenheid om de Amerikaanse bureaus en MSP’s te bereiken. Er zijn heel wat vergaderingen gepland, en we kijken uit naar deze gesprekken waarin we zullen laten zien wat Selligent zo uniek maakt.”

IMW2013 wordt door meer dan 3.000 mensen bezocht en wordt beschouwd als het toonaangevende evenement in de VS voor cross-channel-marketeers die op zoek zijn naar manieren om online- en offline-marketing-data, -campagnes en –technologieën te integreren.

Selligent zal haar 4-in-1 cloud oplossing voor cross-channel-campagnebeheer presenteren en samen met haar partners Emakina en 2organize actief deelnemen aan het programma op de conferentie.

· 11 juni, 11.00 uur: The Audi A3 Love story, een white paper live sessie door Sammy Colson, Manager, Emakina / Direct

· 11 juni, 11.50: MENG Panel – Marketing Integration or Disintegration

· 11 juni, 13.15: The three new imperatives of marketing automation: More integration, simplification and agency collaboration, een keynote sessie door Jan Teerlinck, VP Product Marketing and International Business Development, Selligent

· 12 juni, 11.00 uur: Optimizing customer experience across channels to boost online sales, een white paper live sessie door Tom Carnewal, Service Manager DACH, Selligent

· 12 juni, 14.10: Turning Leads Into Sales – Multichannel lead nurturing strategies that work for B-to-B and B-to-C marketers

· 13 juni 9.55: Marketing Leaders Panel – Optimizing for Omnichannel Marketing

· 13 juni, 11.00 uur: Kruidvat Loyalty program, a multichannel success story, een white paper live sessie door Monique Feitsma, Client Service Director, 2organize

DMA 2013: Noteer alvast de datum!

Selligent zal ook platinum-sponsor zijn van DMA2013, de jaarlijkse internationale DMA-conferentie, die zal plaatsvinden van 13 tot 15 oktober in Chicago.

Over Selligent
Selligent is een internationale leverancier van oplossingen voor het beheer van digitale marketingcampagnes. Het bedrijf biedt een vier-in-één oplossing voor:

– Het creëren van multichannel interacties vanuit een eenduidig klantbeeld;

– Het optimaliseren van content voor een hogere conversieratio;

– Het uitvoeren van multichannelmarketingcampagnes via e-mail, web, mobile, sociale media en micro-sites;

– Het effectief beheren van processen zoals budgettering, planning, productie, analyse en ROI-tracking.

Selligent werkt voor meer dan 400 merken binnen vele sectoren zoals detailhandel, toerisme, media en uitgeverijen en de financiële dienstverlening. Selligent heeft 180 werknemers en is opgericht in 1990 in België waar nog steeds het hoofdkantoor is gevestigd. Daarnaast is het bedrijf aanwezig in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Italië en Spanje. De meeste andere Europese landen worden bediend via een uitgebreid netwerk van marketingagentschappen en communicatiebureaus, en franchising-, distributie- en integratiepartners.

Voor meer informatie kunt u terecht op de website www.selligent.com of blog www.blog.selligent.com.

Volg Selligent op:

Persinformatie:

Text100 Global Communications
Michelle Nguyen
T. +31 20 530 43 35
E. michelle.nguyen
Twitter: @text100benelux

Selligent BeNeLux
Gerlinde Houbrechts
T. +32 2 808 89 37
E. gerlinde.houbrechts

Indien u geen persberichten van Text100 meer wenst te ontvangen in de toekomst, kunt u een e-mail sturen aan unsubscribe.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s