Text100 Benelux

Selligent opgenomen in Gartner’s Magic Quadrant voor Multichannel Campaign Management

Selligent opgenomen in Gartner’s Magic Quadrant voor Multichannel Campaign Management

Brussel, 12 juni 2013 – Selligent, een internationale leverancier van oplossingen voor het beheer van digitale marketingcampagnes, kondigt vandaag aan dat het als ‘niche’-aanbieder is opgenomen in Gartner’s Magic Quadrant voor Multichannel Campaign Management.

Op 30 mei publiceerde Gartner de jaarlijkse Magic Quadrant voor Multichannel Campaign Management. In het rapport benadrukken de analisten van Gartner onder andere het belang van het e-mailkanaal binnen de huidige marketingactiviteiten. Selligent biedt de B2C-markt een oplossing die e-mail- en campagnemanagement integreert, samen met een krachtige set extra functies en een eenvoudig prijsmodel.

Thierry Téchy, Chief Strategy Officer van Selligent: “Het gebruiksgemak voor marketeers en de goede prijs-kwaliteitverhouding zijn de pluspunten die we willen vertalen naar de markt. Onze klanten geven aan dat ze deze voordelen waarderen; een duidelijk teken dat Selligent nakomt wat het belooft.”

André Lejeune, voorzitter en CEO van Selligent, vult aan: “Selligent wil marketingprofessionals voorzien van de meest geïntegreerde automatisering van marketingcampagnes. We zijn ervan overtuigd dat de opname in het Magic Quadrant en de enorme groei die we in 2012 hebben gekend ons een uitstekende uitgangspositie bieden om ons bedrijf wereldwijd uit te breiden. We beschouwen de opname van Selligent in Gartner’s Magic Quadrant voor Multichannel Campaign Management als een erkenning van onze onderzoeks- en ontwikkelingsdynamiek, die onlangs heeft geleid tot de lancering van een nieuwe Marketing Resource Management (MRM) module.”

Jan Teerlinck, vicepresident Product Marketing & International Business Development van Selligent, verklaart verder: “De MRM-module van Selligent heeft een belangrijke meerwaarde voor onze klanten, onze partners, en alle andere stakeholders in het campagneproces. Het product combineert de projectactiviteiten, financiële informatie en KPI-rapportage in één interface. Hierdoor is de MRM-module een centrale bron van bedrijfsinformatie voor marketingmanagers. De module maakt onze 4-in-1-belofte waar en is een ideale tool om marketingcampagnes op te zetten, te optimaliseren, uit te voeren en te beheren.”

Magic Quadrant voor Multichannel Campaign ManagementAdam Sarner, Julie Hopkins30 mei 2013

Gartner doet geen aanbevelingen voor specifieke aanbieders, producten of diensten die worden genoemd in zijn onderzoekspublicaties en adviseert technologiegebruikers niet om uitsluitend aanbieders te gebruiken met de hoogste scores. De onderzoekspublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van Gartners onderzoeksorganisatie en moeten niet worden opgevat als feitelijke beweringen. Gartner verwerpt alle aansprakelijkheid, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek, inclusief alle aansprakelijkheid inzake de verkoopbaarheid van het product of de geschiktheid ervan voor bepaalde doeleinden.

Over Selligent
Selligent is een internationale leverancier van oplossingen voor het beheer van digitale marketingcampagnes. Het bedrijf biedt een vier-in-één oplossing voor:

– Het creëren van multichannel interacties vanuit een eenduidig klantbeeld;

– Het optimaliseren van content voor een hogere conversieratio;

– Het uitvoeren van multichannelmarketingcampagnes via e-mail, web, mobile, sociale media en micro-sites;

– Het effectief beheren van processen zoals budgettering, planning, productie, analyse en ROI-tracking.

Selligent werkt voor meer dan 400 merken binnen vele sectoren zoals detailhandel, toerisme, media en uitgeverijen en de financiële dienstverlening. Selligent heeft 180 werknemers en is opgericht in 1990 in België waar nog steeds het hoofdkantoor is gevestigd. Daarnaast is het bedrijf aanwezig in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Italië en Spanje. De meeste andere Europese landen worden bediend via een uitgebreid netwerk van marketingagentschappen en communicatiebureaus, en franchising-, distributie- en integratiepartners.

Voor meer informatie kunt u terecht op de website www.selligent.com of blog www.blog.selligent.com.

Volg Selligent op:

Persinformatie:

Text100 Global Communications
Michelle Nguyen
T. +31 20 530 43 35
E. michelle.nguyen
Twitter: @text100benelux

Selligent BeNeLux
Gerlinde Houbrechts
T. +32 2 808 89 37
E. gerlinde.houbrechts

Indien u geen persberichten van Text100 meer wenst te ontvangen in de toekomst, kunt u een e-mail sturen aan unsubscribe.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s