Persberichten / Text100 Benelux

Selligent demonstreert tijdens DMF 2013 nieuwe versie van haar 4-in-1 marketingoplossing

Voir communiqué en français ci-dessous

Voor op de Agenda: Selligent demonstreert tijdens DMF 2013 nieuwe versie van haar 4-in-1 marketingoplossing

Brussel, 14 oktober 2013 – Op 17 oktober 2013 vindt in Tour&Taxis Brussel de achtste editie plaats van Digital Marketing First (DMF), het belangrijkste digitale evenement in België. Zoals elk jaar biedt DMF een zicht op de laatste trends, oplossingen en diensten op vlak van e-marketing, e-business en digitale media.

Selligent, een internationale leverancier van oplossingen voor het beheer van data-driven multichannel marketing, zal tijdens DMF 2013 aanwezig zijn op stand F15 om haar 4-in-1 oplossing te demonstreren. Onlangs heeft Selligent een nieuwe release op de markt gebracht die vooral functies bevat die speciaal zijn ontworpen om te voldoen aan de behoeftes van de moderne marketing professionals. Selligent introduceert in deze nieuwste versie twee unieke functionaliteiten: Selligent Customer Intelligence en Selligent Behavioral.

Daarnaast zal Selligent partner RealDolmen op 17 oktober van 11:30 uur tot 12:00 uur in Zaal 1 een lezing geven over ‘The road to customer engagement @ De Lijn’. Dit project hebben zij uitgevoerd in opdracht van de Vlaamse Vervoermaatschappij, beter bekend als De Lijn, een autonoom overheidsbedrijf dat instaat voor het stads- en streekvervoer met bus en tram in Vlaanderen. Sinds 2000 heeft De Lijn een aanzienlijke groei gezien in het aantal reizigers waardoor de relatie met de klant nog belangrijker is geworden. Om deze groei te kunnen voortzetten heeft het bedrijf de keuze gemaakt om van een product gedreven organisatie naar een klantgerichte organisatie te transformeren. In samenwerking met Selligent en RealDolmen heeft De Lijn dan ook een toekomstbestendig marketing platform gecreëerd om de klantervaring te verbeteren en hun marketingcampagnes te optimaliseren.

Over Selligent

Selligent is een internationale leverancier van oplossingen voor data-driven multichannel marketing. Het bedrijf biedt een vier-in-één oplossing voor succesvol cross-channel campagnebeheer:

· Het analyseren van klantendata en het omzetten van inzichten in bruikbare profielen;

· Het creëren van multichannel interacties vanuit een eenduidig klantbeeld;

· Het optimaliseren van content en aanbiedingen voor een hogere conversieratio;

· Het uitvoeren van cross-channel via een enkele tool.

Selligent bedient meer dan 400 merken en werkt met meer dan 50 marketing bureaus en MSP’s in 11 landen. Zij gebruiken de Selligent-oplossing om hun digitale- en relatiemarketing te ontwikkelen en te optimaliseren binnen vele sectoren zoals detailhandel, toerisme, media en uitgeverijen en de financiële dienstverlening. Selligent heeft 180 werknemers en is opgericht in 1990 in België waar nog steeds het hoofdkantoor is gevestigd. Het bedrijf heeft kantoren in België, Nederland, de VS, Frankrijk, Duitsland, Italië en Spanje.

Voor meer informatie kunt u terecht op de website http://www.selligent.com of blog http://www.blog.selligent.com.

Volg Selligent op:

· Twitter: http://www.twitter.com/selligent

· Facebook: http://www.facebook.com/selligent

Persinformatie:

Text100 Global Communications

Michelle Nguyen

T. +31 20 530 43 35

E. michelle.nguyen

Twitter: @text100benelux

Selligent BeNeLux

Gerlinde Houbrechts

T. +32 2 808 89 37

E. gerlinde.houbrechts

Indien u geen persberichten van Text100 meer wenst te ontvangen in de toekomst, kunt u een e-mail sturen aan unsubscribe.

À noter dans votre agenda : Selligent sera sur DMF 2013 pour présenter la nouvelle version de sa solution de marketing 4 en 1

Bruxelles, le 14 octobre 2013 – Le 17 octobre 2013, Tour&Taxis Bruxelles accueillera la huitième édition du salon Digital Marketing First 2013 (DMF), l’événement de marketing digital le plus important de Belgique. Comme chaque année, DMF offre un aperçu des dernières tendances, solutions et services dans le domaine de l’e-marketing, de l’e-business et des médias numériques.

Selligent, éditeur international de solutions de marketing multicanal piloté par les données, sera au salon DMF 2013, stand F15, pour présenter sa solution 4-en-1 de gestion de campagnes marketing digitales. Selligent vient en effet de lancer une nouvelle version qui met l’accent sur des fonctions conçues spécialement pour répondre aux besoins des professionnels du marketing d’aujourd’hui. Dans cette toute nouvelle version, Selligent introduit deux fonctionnalités uniques : Selligent Customer Intelligence et Selligent Behavioral.

Par ailleurs, RealDolmen, partenaire de Selligent, prendra la parole le 17 octobre, de 11 h 30 à 12 h 00, en salle 1. Cette conférence intitulée « The road to customer engagement @ De Lijn » décrira le projet mené pour la Vlaamse Vervoermaatschappij, mieux connue sous le nom De Lijn, entreprise publique autonome assurant le transport urbain et régional en bus et tram en Flandre. Depuis l’an 2000, De Lijn a enregistré une croissance significative du nombre de voyageurs, ce qui a accentué encore davantage l’importance de la relation avec le client. Aussi, l’entreprise a-t-elle misé sur la transformation d’une organisation axée sur le produit en une organisation orientée client, en vue de maintenir cette croissance. Pour réaliser cet objectif, De Lijn a créé, en collaboration avec Selligent et RealDolmen, une plate-forme marketing durable destinée à améliorer l’expérience du client et à optimiser ses campagnes de marketing.

A propos de Selligent

Selligent est un éditeur international de solutions de marketing multicanal piloté par les données. L’entreprise propose une solution 4-en-1 en mode cloud pour des campagnes cross-canal performantes :

  • l’analyse des données clients afin de les transformer en profils exploitables ;
  • la création d’interactions multicanal à partir d’une vue unique du client ;
  • l’optimisation du contenu pour accroître les taux de conversion ;
  • l’exécution de campagnes sur tous les canaux à partir d’une solution unique.

Selligent accompagne plus de 400 marques et 50 agences marketing ou prestataires de services dans 11 pays, qui utilisent ses solutions pour développer et optimiser leur marketing relationnel et digital, dans des secteurs aussi variés que la distribution, le tourisme et les loisirs, les médias et l’édition, ou encore les services financiers. Fondée en 1990 en Belgique, où se trouve toujours le siège social, Selligent compte plus de 180 collaborateurs et est présente en Belgique, en France, aux Etats-Unis, aux Pays-Bas, en Allemagne, en Italie et en Espagne.

Pour plus d’information, consultez notre site web www.selligent.com/fr ou notre blog www.blog.selligent.com/fr.

Suivez Selligent :

· Selligent en video: http://bit.ly/XkCGJS

Informations pour la presse:

Text100 Global Communications

Michelle Nguyen

T. +31 20 530 43 35

E. michelle.nguyen

Twitter: @text100benelux

Selligent BeNeLux

Gerlinde Houbrechts

T. +32 2 808 89 37

E. gerlinde.houbrechts

Si vous ne souhaitez plus recevoir de communiqués de presse de Text100 à l’avenir, il vous suffit de nous en faire part par courrier électronique à l’adresse unsubscribe.