Persberichten

RapidSugar en Marktplaats winnen twee Selligent Awards

RapidSugar en Marktplaats winnen twee Selligent Awards

Braine-l’Alleud, 22 mei 2014 – Selligent,eeninternationale leverancier van oplossingen voor het beheer van (big) data-driven marketing, heeft afgelopen donderdag de winnaars bekend gemaakt van de Selligent International Partner Awards 2014. Deze awards zijn een vitrine voor de beste marketingprogramma’s en -campagnes die het internationale partnernetwerk van Selligent heeft verwezenlijkt. De ceremonie vond plaats tijdens de Selligent International Partner Day in Amsterdam.

RapidSugar wint Public Award en Audience Award

Het Nederlandse bureau RapidSugar behaalde het hoogste aantal stemmen via de Selligent Partner Awards website en ontving de meeste publiekstemmen tijdens de ceremonie. Hiermee heeft het bureau zowel de Public Award als de Audience Award gewonnen voor de campagne ‘Marktplaats Aanbiedingen Viert Feest’.

‘Marktplaats Aanbiedingen Viert Feest’ is een leadgeneratiecampagne waarbij consumenten 5 euro extra korting ontvangen als ze lid worden van Marktplaats Aanbieding. De kracht van de campagne zit in een nauwkeurige testprocedure om de meest optimale variant van één e-mail te bepalen die uiteindelijk 20 keer meer opbracht dan de totale kosten. Bart Pluis, Directeur van RapidSugar reageert op de winst: “een mooi resultaat, dat helemaal past binnen onze doelstelling om opvallende e-mailcampagnes te maken en de performance daarvan te optimaliseren”.

Daarnaast won het Franse bureau Tagora-WNP de Jury Award met haar campagne Liveret Distingo voor PSA Banque. Het Duitse bureau BurdaDirect Interactive nam de Innovation Award in ontvangst met haar campagne voor Weka Media Publishing.

“De Selligent International Partner Day en de Selligent International Partner Awards zijn mooie gelegenheden om leden van de groeiende Selligent-gemeenschap samen te brengen", zegt Andre Lejeune, CEO van Selligent. "We waren erg onder de indruk van de kwaliteit en de creativiteit van de gepresenteerde campagnes en willen alle bureau’s bedanken voor hun inzendingen. Proficiat aan alle genomineerden en de winnaars van de Selligent Awards 2014, we waarderen hun inzet en gedrevenheid enorm."

De Selligent Partner Day en award ceremonie vielen dit jaar samen op dezelfde dag. Om deze reden was het evenement de perfecte gelegenheid om in het gezelschap van haar internationale partners het nieuwe Selligent Community Platform te lanceren. Via het platform kunnen klanten, partners en Selligent specialisten hun ideeën, best practices, vragen en product informatie gemakkelijk met elkaar delen.

Over Selligent

Selligent is een internationale leverancier van oplossingen voor (big) data-driven marketing. Het bedrijf biedt een innovatieve cloudoplossing voor succesvol omnichannel campagnebeheer via:

· Het analyseren van klantendata en context en het omzetten ervan in bruikbare profielen;

· Het creëren van multichannel interacties;

· Het uitvoeren van cross-channel programma’s en campagnes via een enkele tool;

· Het optimaliseren van content en aanbiedingen voor een hogere conversieratio.

Selligent bedient meer dan 400 merken en werkt met meer dan 50 marketing bureaus en MSP’s in 11 landen. Zij gebruiken de Selligent-oplossing om hun digitale- en relatiemarketing te ontwikkelen en te optimaliseren binnen vele sectoren zoals detailhandel, toerisme, media en uitgeverijen en de financiële dienstverlening. Selligent heeft 180 werknemers en kantoren in België, Nederland, de VS, Frankrijk, Duitsland, Italië en Spanje.

Voor meer informatie kunt u terecht op de website www.selligent.com/nl of blog http://www.selligent.com/nl/blog/. Volg ons ook op Twitter: twitter.com/selligentNL en Facebook: www.facebook.com/Selligent

Persinformatie:

Text100 Global Communications

Michelle Nguyen

T. +31 20 530 43 35

E. michelle.nguyen

Twitter: @text100benelux

Selligent BeNeLux

Gerlinde Houbrechts

T. +32 2 808 89 37

E. gerlinde.houbrechts

Indien u geen persberichten van Text100 meer wenst te ontvangen in de toekomst, kunt u een e-mail sturen aan unsubscribe.