Persberichten

Yourzine lanceert Talking Retail platform tijdens jaarlijks Retail Event

Yourzine lanceert Talking Retail platform

tijdens jaarlijks Retail Event

´s-Hertogenbosch, 8 juli 2014 Yourzine, een toonaangevend dialoogmarketingbureau in Nederland, heeft op donderdag 3 juli de 5de editie van haar jaarlijkse Retail Event georganiseerd. Tijdens dit event worden marketingspecialisten in de retail branche volledig bijgepraat over de best practices en laatste innovaties op het gebied van (digitale) dialoogmarketing. Onder het thema “Let’s Connect!” bracht Yourzine dit jaar 85 professionals samen in Landgoed Groenhoven te Bruchem en presenteerden zij het nieuwe platform: Talking Retail.

Talking Retail is een online videoplatform voor retailmarketingspecialisten. Via de website www.talkingretail.nl hebben zij toegang tot inspirerende video’s met insights over de branche. Zo interviewt Yourzine professionals tijdens retail- en marketingcongressen maar lopen ze ook de winkelstraten van Nederland af om consumenten naar hun mening te vragen.

“Retail is een urgent bewegende branche waarbij de laatste jaren het inzicht in het aankoopgedrag van consumenten enorm is toegenomen,” aldus Michiel van Riemsdijk, directeur van Yourzine. “Met het Retail Event en het nieuwe Talking Retail platform brengen wij onze klanten en hun branchegenoten dichter bij elkaar om de laatste ontwikkelingen en trends te delen. Zo kunnen we van elkaar leren en de contactmomenten tussen bedrijf en consument blijvend optimaliseren, gebruikmakend van de nieuwste mogelijkheden.”

Verschillende gastsprekers deelden tijdens het Retail Event aansprekende cases en waardevolle inzichten. Arjen Bonsing van Shopping2020 presenteerde een onderzoek dat het shopgedrag van consumenten voorspelt in het jaar 2020. Daarna vertelde Justin Tsen Hsiang van Albert Heijn over de recente introductie van de nieuwe Bonuskaart. Grace Galdos van Yourzine legde uit hoe je offline bezoek structureel converteert naar digitaal bereik en Robert Leefmans van Notificare ging in op customer engagement via Mobile. Tot slot waren ook Yourzine partners 8seconds, Clypper en CIM7 aanwezig. Basile Fattal van 8seconds liet zien hoe e-mail optimalisatie voor een hogere conversie heeft gezorgd bij Philips Global. Daan Bemelmans van Clypper presenteerde hoe mobile video messaging kan worden toegepast in het retail kanaal en Frank van Delft gaf een presentatie over het creëren van klantinzicht.

Bekijk hier het videoverslag van het Yourzine ‘Let’s Connect’ Retail Event:

Voor meer informatie over Talking Retail kunt u kijken op www.talkingretail.nl of neem contact op met Text100 Global Communications:

Michelle Nguyen
T: 020 530 43 35
E: michelle.nguyen
Twitter: @text100benelux

Indien u geen persberichten van Text100 meer wenst te ontvangen in de toekomst, kunt u een e-mail sturen aan unsubscribe.

Over Yourzine

Yourzine is een toonaangevend dialoogmarketingbureau dat merken en organisaties helpt om persoonlijke meerwaarde te geven aan alle contactmomenten tussen merk en consument. Het bureau werkt op basis van klantinzicht, waarna klantcontact wordt verzorgd met als doel klantwaarde verhogen. De kracht van Yourzine is de mix tussen strategische en technische kennis en de creatieve uitrol van campagnes. Met een continu oog voor het effect en het resultaat. Yourzine werkt voor merken en organisaties als Albert Heijn, Etos, Samsung, HEMA, V&D, De Efteling, IKEA, Triodos Bank, NRC, Unicef, Het Nederlandse Rode Kruis en Ziggo.

Yourzine isISO 9001 en ISO/IEC 27001:2005 gecertificeerd en maakt onderdeel uit van de LECTRIC Groep. De LECTRIC Groep is in 1997 ontstaan en gegroeid tot een organisatie van acht gespecialiseerde bureaus en 250 professionals. Voor meer informatie kunt u kijken opwww.lectricgroep.nl en www.yourzine.nl.

Volg Yourzine op:

· Twitter: www.twitter.com/yourzine

· Facebook: www.facebook.com/yourzine