Persberichten

Yourzine en Experian slaan handen ineen om organisaties te helpen aan een nog beter klantinzicht

Yourzine en Experian slaan handen ineen om organisaties

te helpen aan een nog beter klantinzicht

´s-Hertogenbosch, 4 november 2014 Yourzine, een toonaangevend dialoogmarketingbureau in Nederland, kondigt vandaag een nieuw strategisch partnership aan met Experian, internationaal marktleider op het gebied van consumer insights, datakwaliteit en cross-channel marketing.

Yourzine realiseert persoonlijke meerwaarde in ieder contactmoment tussen merk en consument om daarmee haar opdrachtgevers te helpen hun klant centraal te stellen. Met als aanwijsbaar resultaat een sterk toegenomen klantwaarde. Om dit succesvol uit te voeren is het belangrijk om de juiste instrumenten te gebruiken voor een optimaal klantinzicht. De samenwerking met Experian biedt Yourzine een sterke, internationale partner die een efficiënte oplossing levert voor het creëren van een 360 graden klantbeeld, verrijken van klantdata en het segmenteren van doelgroepen. Met behulp van Experian Marketing Services kan Yourzine consumentengedrag zorgvuldig analyseren om een totaalbeeld te creëren van de klant. Hiermee is het voor Yourzine en haar opdrachtgevers mogelijk de juiste consumenten met het juiste aanbod op het juiste moment benaderen, ongeacht het kanaal. Samen bieden zij een totaal propositie voor de marketeer.

“Consumenten verwachten een uitstekende service, inspiratie, herkenning en relevantie. Om een consistente klantbeleving te creëren is het essentieel dat wij een 360 graden beeld van deze klant hebben,” zegt Michiel van Riemsdijk, directeur van Yourzine. “Met de expertise en oplossingen van Experian kunnen wij dit beeld nauwkeurig en in real time invullen om 1 op 1 communicatie op maat te verzorgen en de behoeften van de klant centraal te stellen in onze strategieën en campagnes.”

Jan Louwris, Sales Director van Experian Marketing Services voegt toe: “Yourzine is een grote speler in de markt en groeit ook internationaal steeds sneller. Wij zijn erg onder indruk van hun portfolio en trots dat wij met onze diensten als Experian Marketing Services kunnen bijdragen aan hun campagnes. Met Experian Marketing Services ondersteunen wij Yourzine om marketing effectiviteit te maximaliseren, de winstgevendheid te versterken en de loyaliteit van klanten uit te breiden.”

Over Experian Marketing Services

Experian Marketing Services helpt organisaties hun klanten te binden in een dynamische en complexe omgeving door gebruik te maken van gebruiksklare en voorspellende Consumer Insights en Targeting, Datakwaliteit en Cross Channel Marketing. De opdrachtgevers van Experian Marketing Services bevinden zich in uiteenlopende bedrijfstakken zoals financiële dienstverlening, retail, postorder, telecom, utiliteit, media, verzekeringen, automotive, vrijetijdsbesteding, e-commerce, productie, vastgoed en overheid.

Over Yourzine

Yourzine is een toonaangevend dialoogmarketingbureau dat merken en organisaties helpt om persoonlijke meerwaarde te geven aan alle contactmomenten tussen merk en consument. Het bureau werkt op basis van klantinzicht, waarna klantcontact wordt verzorgd met als doel klantwaarde verhogen. De kracht van Yourzine is de mix tussen strategische en technische kennis en de creatieve uitrol van campagnes. Met een continu oog voor het effect en het resultaat. Yourzine werkt voor merken en organisaties als Albert Heijn, Etos, Samsung, HEMA, V&D, De Efteling, IKEA, Triodos Bank, NRC, Unicef, Het Nederlandse Rode Kruis en Ziggo.

Yourzine isISO 9001 en ISO/IEC 27001:2005 gecertificeerd en maakt onderdeel uit van de LECTRIC Groep. De LECTRIC Groep is in 1997 ontstaan en gegroeid tot een organisatie van acht gespecialiseerde bureaus en 250 professionals. Voor meer informatie kunt u kijken opwww.lectricgroep.nl en www.yourzine.nl.

Volg Yourzine op:

· Twitter: www.twitter.com/yourzine

· Facebook: www.facebook.com/yourzine

###

Voor vragen kunt u contact opnemen met:

Michelle Nguyen

Text100 Global Communications
T: 020 530 4335
E: michelle.nguyen
Twitter: @text100benelux

Indien u geen persberichten van Text100 meer wenst te ontvangen in de toekomst, kunt u een e-mail sturen aan unsubscribe.