Persberichten

Persbericht: Dialoogmarketingbureau Yourzine betreedt Belgische markt

Dialoogmarketingbureau Yourzine betreedt Belgische markt

Het bureau gaat een joint venture aan met digitaal agentschap Wijs

´s-Hertogenbosch, 7 oktober 2015 Yourzine, een dialoogmarketingbureau in Nederland, en Wijs, een digitaal agentschap in België kondigen vandaag een joint venture aan onder de naam Wijs-Yourzine. Het nieuwe bureau is gevestigd in Gent en zal CRM marketingcampagnes voor Belgische organisaties en merken ontwikkelen en realiseren. Yourzine ontwikkelt haar data gedreven campagne programma’s onder andere met het Selligent Interactive Marketing (SIM) platform en zal dit bij Wijs-Yourzine ook voortzetten en aanbieden in de Belgische markt.

Met de joint venture speelt Yourzine in op de vraag van haar bestaande opdrachtgevers die actief zijn in Belgie. Het bureau ziet daarnaast mogelijkheden om haar succesvolle samenwerking met Selligent ook in Belgie naar de markt te brengen. Wijs biedt Yourzine daartegenover een diepgaande en noodzakelijke kennis van de bedrijven en consumenten(cultuur) in België. Hierdoor is het voor Yourzine mogelijk de stap te maken naar de Belgische markt.

Michiel van Riemsdijk, directeur van Yourzine: “Steeds meer van onze opdrachtgevers, zoals Samsung Europe, Triodos Bank, de Efteling en Albert Heijn hebben ons meegenomen over de Nederlandse grens. Met grote regelmaat ook naar België. We willen hen graag ‘lokaal’ van dienst kunnen zijn. Daarnaast zien we veel ruimte in de Belgische markt voor het type dienstverlening die Yourzine en Wijs samen kunnen bieden. Deze stap versterkt de internationale ambities waar we naar streven en geeft ons de mogelijkheid om onze diensten in lokale markten van Europa verder te ontwikkelen.”

De jarenlange kennis van Yourzine op het gebied van CRM is een aanvulling op het huidige aanbod aan diensten van Wijs. Het agentschap focust zich op digitale communicatie binnen de bouw, financiële sector, professional services en retail/e-commerce. Zij werken momenteel voor Belgische bedrijven als KBC, Jetair en Partena. “Het laatste stukje wat nog in onze diensten ontbrak was de expertise in CRM en brand loyalty,” aldus Bart de Waele, CEO van Wijs. “Dankzij de samenwerking met Yourzine kunnen wij bestaande en nieuwe klanten nog meer bieden. Ik ben verheugd met de toevoeging en zie een mooie samenwerking tegemoet.”

Over Yourzine

Yourzine is een toonaangevend dialoogmarketingbureau dat merken en organisaties helpt om persoonlijke meerwaarde te geven aan alle contactmomenten tussen merk en consument. Het bureau werkt op basis van klantinzicht, waarna klantcontact wordt verzorgd met als doel klantwaarde verhogen. De kracht van Yourzine is de mix tussen strategische en technische kennis en de creatieve uitrol van campagnes. Met een continu oog voor het effect en het resultaat. Yourzine werkt voor merken en organisaties als Albert Heijn, Etos, Samsung, HEMA, V&D, De Efteling, IKEA, Triodos Bank, NRC, Unicef, Het Nederlandse Rode Kruis en Ziggo.

Yourzine isISO 9001 enISO/IEC 27001:2005 gecertificeerd en maakt onderdeel uit van de Digital United. Digital United bestaat uit acht specialistische en aanvullende internetbureaus. Voor meer informatie kunt u kijken op www.digitalunited.nl en www.yourzine.nl.

Volg Yourzine op:

· Twitter: www.twitter.com/yourzine

· Facebook: www.facebook.com/yourzine

· LinkedIn: www.linkedin.com/yourzine

Over Wijs

Wijs is een toonaangevend digitaal agentschap en werkt nationaal en internationaal strategische partnerships uit met klanten zoals KBC, AXA Bank, Delta Lloyd, Jetair, bpost en De Lijn. Met ondertussen 60 man sterk werken de geïntegreerde teams aan de digitale identiteit van grote bedrijven over een langere termijn. Het web beter maken begint bij het diep verweven van een digitale strategie in de dagelijkse activiteiten van partners en klanten.

Volg Wijs op:

· Twitter: www.twitter.com/vreewijs

· Facebook: www.facebook.com/vreewijs

· LinkedIn: www.linkedin.com/wijs

Voor vragen kunt u contact opnemen met:

Cherilyn Mets

Text100 Global Communications
T: 020 530 43 46
E: cherilyn.mets

Indien u geen persberichten van Text100 meer wenst te ontvangen in de toekomst, kunt u een e-mail sturen aan unsubscribe.