Persberichten

Persbericht: Yourzine en Loyalty Rockstars bundelen krachten

Yourzine en Loyalty Rockstars bundelen krachten

´s-Hertogenbosch, 2 november 2015 Yourzine, een toonaangevend dialoogmarketingbureau in Nederland, kondigt vandaag een strategische samenwerking aan met het customer engagement en loyalty bureau Loyalty Rockstars. Dit bureau begeleidt bedrijven bij het opzetten, uitvoeren en verbeteren van effectieve en unieke loyalty programma´s.

Loyalty Rockstars bewees haar slagvaardigheid reeds bij haar voormalige werkgever Albert Heijn en daarna in de samenwerking met Yourzine bij onder andere Samsung en Rituals. Oprichters Justin Tsen Hsiang, ervaren marketeer met een historie bij Routemobiel, Pepsico en Albert Heijn en Wies Mensink, ervaren concept developer met IceMobile, Albert Heijn & Insinger de Beaufort op haar cv, zijn de drijvende krachten achter het bureau.

“Een loyalty programma is een middel om je klanten beter te leren kennen en inzichten te krijgen over hun behoeften. Dit is vervolgens concreet te vertalen naar klantwaarde en een betere klantbeleving, zowel gemeten in omzet als in loyaliteit. Het partnership met Yourzine geeft ons de mogelijkheid om niet alleen innovatieve loyalty programma’s te ontwikkelen, maar ook uit te rollen naar nieuwe en bestaande klanten van beide organisaties,” aldus Justin Tsen Hsiang.

Wies Mensink vult aan: “Onze ervaring heeft geleerd dat veel merken worstelen met de overstap naar data-driven marketing. De kennis die wij de afgelopen jaren hebben opgedaan kan deze merken ontzettend helpen. Daarbij gaat het niet alleen om een uitgewerkt en creatief idee, maar met name ook om de business case en het neerzetten van een goed werkend concept. Loyalty Rockstars richt zich op twee pijlers; namelijk een te realiseren financieel doel maar daarnaast ook het najagen van een oprechte en duurzame relatie tussen merk en klant.”

Michiel van Riemsdijk, directeur van Yourzine: “Loyalty Rockstars is een prachtige verdieping en aanvulling op de bestaande diensten van Yourzine. Justin en Wies hebben samen met Yourzine al vooruitstrevende loyalty programma´s opgezet in het verleden. Ik vind het geweldig dat we dit enthousiaste team en de expertise en ervaringen van Loyalty Rockstars nu ook in kunnen zetten voor onze klanten en gezamenlijk aan de markt kunnen aanbieden.”

Over Yourzine

Yourzine is een toonaangevend dialoogmarketingbureau dat merken en organisaties helpt om persoonlijke meerwaarde te geven aan alle contactmomenten tussen merk en consument. Het bureau werkt op basis van klantinzicht, waarna klantcontact wordt verzorgd met als doel klantwaarde verhogen. De kracht van Yourzine is de mix tussen strategische en technische kennis en de creatieve uitrol van campagnes. Met een continu oog voor het effect en het resultaat. Yourzine werkt voor merken en organisaties als Albert Heijn, Etos, Samsung, HEMA, V&D, De Efteling, IKEA, Triodos Bank, NRC, Unicef, Het Nederlandse Rode Kruis en Ziggo.

Yourzine isISO 9001 enISO/IEC 27001:2005 gecertificeerd en maakt onderdeel uit van de Digital United. Digital United bestaat uit acht specialistische en aanvullende internetbureaus. Voor meer informatie kunt u kijken op www.digitalunited.nl en www.yourzine.nl.

Volg Yourzine op:

· Twitter: www.twitter.com/yourzine

· Facebook: www.facebook.com/yourzine

Over Loyalty Rockstars

We bouwen waardevlle relaties tussen onze oprachtgevers en hun klanten.

Loyalty Rockstars biedt customer engagement & loyalty consultancy en begeleidt haar klanten bij het bedenken, opzetten en executeren van effectieve, unieke loyalty programma’s. Programma’s, die een langdurige relatie opbouwen tussen en waarde leveren aan klant en retailer. Wij geloven dat loyaliteit voortkomt uit het emotioneel binden van klanten aan een merk en het verbeteren van de totale klantervaring. Dit doen wij door het optimaal benutten van data-driven marketing. Waarbij onze hands-on samenwerking centraal staat.

Voor meer informatie over Loyalty Rockstars: www.loyaltyrockstars.nl

Voor vragen kunt u contact opnemen met:

Michelle Nguyen Cherilyn Mets

Text100 Global Communications Text100 Global Communications
T: 020 530 43 35 T: 020 530 43 46
E: michelle.nguyen E: cherilyn.mets

Indien u geen persberichten van Text100 meer wenst te ontvangen in de toekomst, kunt u een e-mail sturen aan unsubscribe.