Persberichten

Persbericht: Floris Oranje benoemd tot Managing Director Yourzine UK

Floris Oranje benoemd tot Managing Director Yourzine UK

’s-Hertogenbosch, 11 mei 2016 – Yourzine, een toonaangevend dialoogmarketingbureau in Nederland, kondigt aan dat Floris Oranje (39) is aangesteld als Managing Director van Yourzine UK. Oranje zal zich vooral bezig houden met de verdere ontwikkeling van Yourzine UK om zo te kunnen blijven voldoen aan de vraag in Engeland. Samen met het team zal hij zich voornamelijk richten op data gedreven marketing campagnes en implementatie van CRM- en Loyalty programma’s.

Floris Oranje neemt meer dan twaalf jaar ervaring in digital marketing mee uit diverse sectoren. Door de jaren heen is Oranje werkzaam geweest in diverse functies waarin hij nieuwe proposities van de grond af heeft ontwikkeld. Zo was hij tot voor kort Digital Services Program Manager bij Canon Europe. In deze functie was Oranje verantwoordelijk het ontwikkelen van digitale proposities, de integratie met het hardware aanbod en het opbouwen van een digital organisatie.

“De uitbreiding naar het Verenigd Koninkrijk is voor ons erg belangrijk om te voldoen aan de behoeften van onze internationale opdrachtgevers. Hierdoor kunnen we hen nog meer ondersteunen, maar ons ook richten op nieuwe klanten uit deze regio,” aldus Michiel van Riemsdijk, algemeen directeur van Yourzine. We zijn er van overtuigd dat we met de kwaliteiten van Floris het team in het Verenigd Koninkrijk verder kunnen uitbreiden en kijken er dan ook erg naar uit om met hem samen te werken en verdere groei te realiseren.”

“Ik kijk er enorm naar uit om mee te werken aan de verdere uitbreiding van Yourzine,” aldus Floris Oranje, Managing Director bij Yourzine UK. “Mijn belangrijkste taak hierin is om verdere groei te stimuleren in het Verenigd Koninkrijk door meer samenwerkingen op te zetten, zodat we ons marktbereik niet alleen verder kunnen vergroten maar ook kunnen versterken. De ambitie is namelijk om één van de leidende bureaus op het gebied van data-driven dialoogmarketing te

worden.”

Over Yourzine

Yourzine is een toonaangevend dialoogmarketingbureau dat klantwaarde verhoogt door persoonlijke en relevante dialoog met elke consument, via alle mogelijke kanalen. De geïntegreerde aanpak van strategie, creatie en optimalisatie zorgt voor aanwijsbaar stijgende conversie, loyaliteit en engagement. Voor iedere consument de juiste boodschap, via het gewenste kanaal, op het ultieme moment. Yourzine ontwikkelt en realiseert met trots de beste strategieën voor merken met grote consumentendatabases als Albert Heijn, de Efteling, Etos, IKEA Nederland, Malmberg, NRC, Peugeot en Citroën Benelux, Rituals, Samsung Europe en Triodos Bank. Het bureau heeft kantoren in Nederland, Engeland en België.

Yourzine isISO 9001 enISO/IEC 27001:2005 gecertificeerd en maakt onderdeel uit van de Digital United. Digital United bestaat uit acht specialistische en aanvullende internetbureaus. Voor meer informatie kunt u kijken op http://www.digitalunited.nl en www.yourzine.nl.

Volg Yourzine op:

· Twitter: www.twitter.com/yourzine

· Facebook: www.facebook.com/yourzine

· LinkedIn: www.linkedin.com/company/yourzine

Voor vragen kunt u contact opnemen met:

Sophia Heemskerk

Text100 Global Communications
T: 020 530 43 33
E: sophia.heemskerk

Indien u geen persberichten van Text100 meer wenst te ontvangen in de toekomst, kunt u een e-mail sturen aan unsubscribe@text100.nl.